Turbo raskrsnica he potrebna samo turbo-folk generaciji , jer treba samo znati da se uključi u spoljnu ako se izlazi na 1 i 2 izlasku, a u unutrasnju ako se isključi na 2 i 3 izlasku. To moze da se reši samo jednim plavim znakom na ulazu, jer ima jos turbo-ista koji ne umeju to da shvate.
Ovde je TURBO samo cena izvođenja radova i ovo ispiranje mozga da se nešto grandiozno radi. U nekoj normalnoj zemlji bi ovo uradili što pre i ne bi pravili famu od toga da je nešto turbo.
Kruzni tokovi tj kruzne raskrsnice me plase jer su konfuzne i mislim da su najveca glupost (pored novih zakona i kazni donetih zadnjih 15 godina), i mislim da nisu bezbedne ni za vozace ni za pesake! Vratite klasicne raskrsnice , ukinite kruzne!
Ove godine bio u Turskoj,tek je tamo ludilo imaju znak STOP i semafor u kružnom toku.
Plus si u obavezi da stanes u kružnom toku ako ti nailazi koje se uključuje na kružni.
Firma mi je na Rumenačkom putu.
Svaki da je saobraćajka na kružnom toku a ja samo gledam kako da izvučem živu glavu kada ulazim u kružni.
Ova Turbo varijanta će biti veoma interesantna!
Ovo je trebalo pre 20 godina. Hvala Bogu da su setili. Najgluplji raskrsnica. Gde može kružni tok treba ga staviti. Usporava a ne zaustavlja saobraćaj.
Ovo je kruzni tok a ne ona sramotna promasena investivija na ulazu u Suboticu iz pravca Backe Topole. Uzas i sramota inzinjera koji ga je konstruisaom.
Cobi@ Svetlosna godina je mera razdaljine a ne vremena. Da li sada razumete zašto ste trebali kompletirati svih 8 godina obaveznog osnovnog obrazovanja?
Neki inženjeri su pokušali da nešto promene.Posto je teško napraviti model ponašanja vozača u kruznom toku kada ovo resenje bude zaživeo treba pratiti efekte.....
Ovo što je predstavljeno,u normalnoj državi funkcioniše,a u srbistanu koji je posebna klasa (nigde nije svrstana)sudari odmah istog dana.
Blokada saobraćaja totalna.
Jedini nacin resavanje problema saobracaja je pustanje pojedinih bulevara kroz cev. Kruzni tokovi su mali jos uvek korisni ali ce postati beskorisni sa povecanjem saobracaja. Cev i vijadukt je jedino resenje
Ala će biti TURBO-PIČV*JZA na toj raskrsnici, mene samo što neko ne opali SVAKI DAN na kružnoj kod Somborskog bulevara, bore se u koju traku i kada da uđu, a tek žmigavci, rade i levo idesno, ne znaju koji i kada da uključe. Semafor, i navek crveno, to je bezbedno i brzo rešenje :)
Ako sam dobro razumeo, "turbo" kruzni tok ljudi koriste kao sto bi obican "sirotinjski", "ne-turbo" kruzni tok trebalo da se koristi??
Na ovim "simulacijama" koriscenja "turbo" toka sa 10 vozila nema problema, problem nastaje kad imate "ne-turbo" kruzni tok na bul. Evrope koji treba da primi kamione iz ind. zone a koji je premali za tako nesto. "Turbo" ne resava problem sam po sebi, potrebno je edukovati vozace!
Nekada se problem resavao edukacijom, danas pravimo "turbo" kruzne tokove da i oni koji nisu bas "za volan" mogu da se igraju voznje i saobracaja. Fascinantno! Dakle nisi bas osposobljen vozac, ali evo mi cemo pretumbati komplet infrastrukturu u gradu da i ti mozes da se vozis. Polaganje za vozacku dozvolu je 100+ hiljada dinara, ne naucimo te nista ali to ce grad vec da ti sredi, bitno je da imas volju da vozis...
Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da li stvarno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da li stvarno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
Lepo je kada ima inicijative i predloga da se nešto napravi. Najbolje bi bilo sagledati pravu situaciju gde treba nešto raditi i analizirati da list arno ima potrebe. Mislim i da bi bilo najbolje kafa bi kružni tok napraviči kod Ž. Stanice, bul. Oslobođenja i bul. Jaše Tomić. Razmislite i pišite o ovome!
Bolje da ste napravili jedan veliki kružni tok za Bulevare Evropa, Patrijarha Pavla, Cara Lazara i ulice Cara Dušana i Ive Andrića, a Narodnog fronta produžili do budućeg produžetka Bul. Evropa (umesto novog Galens gmaza pod nazivom Liman V, bez javnih parkinga).
Svi koji ovuda prolaze ujutro i popodne, znaju kakve su tada nesnosne gužve.
Nije mi jasno čemu toliko forsiranje da se izmeni nešto što funkcioniše i čime će se napraviti novi kolaps, dok na raskrsnici Bulevara Cara Lazara sa Stevana Musića, odnosno fakultetima, gde je kolaps svakog bogovetnog dana i treba nekad i po 15 minuta da bi se uključio na Bulevar u smeru ka Bulevaru oslobođenja, nije postavljen ni najobičniji semafor
Apsurd
Pa to i kažem.Ima prekid ivičnjaka ali samo tamo gde treba ( moraš)da izadješ.Recimo ako voziš unutrašnjom trakom prekid je tek kod drugog ili trećeg ne kod prvog ili drugog(zavisi koliko tok ima izlaza).Tu ovi iz desne ne mogu jer ih već pre toga usmeravaju da izadju.Tako niko nikog ne seče.
Pa to sam i ja rekao. Procitaj ponovo moju poruku. Gde je obelezeno postuje se obelezeno. A takodje sam obecao 100e za referencu ka dokumentu. Niste je pruzili. Citate li poruku pre odgovaranja?
Skoro sam bio u Osijeku, tamo su svi kružni tokovi izdeljeni ivičnjacima, pa ako ste u desnoj traci možete izaći samo na prvom izlazu. Izuzetno dobro rešenje pogotovo za one koji ne znaju da voze u kružnom toku pa će praviti malo veći krug da dva puta u njega uđu.
@bananamen, idi do nekog kruznog toka, gde ima obelezeno ispred na putu dole, to obavezuje. Kada se vratis napisi mi kontakt gde da ti posaljem broj racuna X)
Nista posebno, manje bise nista novo, mozda olaksana verzija za one koji se i dalje nisu privikli na kruzni tok. Vecina kruznih tokova u NSu je sa 2 ulazne i dve izlazne saobracajne trake kao i dve unutar kruznog toka. Tako da ja sam se i do sada ponasao kao i u tom turbo kruznom, stim da ja uvek dajem pokazivace pravca bez obzira gde idem, bolje da dam do znanja nekome. Takodje mnogo vazno je pravilo desne strane u kruznom toku koje vidim 50% vozaca se ne pridrzava. Nemaju pojma kad ko koga treba da propusti. Cast izuzecima.
Da li su se odgovorni za niskogradnju provozali skoro po ulicama grada i prigradskim naseljima? Još malo pa ćemo biti primorani da kupujemo terenska vozila za grad :-(
Imaš prestrojavanje i jasno označeno gde kojom trakom smeš da ideš u kružnom toku. Desna isključivo za desno i pravo, a leva za pravo levo, polukružno i čigru ako voliš da se vrtiš. Ovo važi za kružne sa dve trake.
mozes slobodno da uzmes koji cas od vozaca sa VS tablicama, sve i da si Fandjo licno. Aj u Beograd pa pametuj, ovim prozvanim to nije problem. Prva kisa u NS i blokirate sve moguce raskrsnice, vi ponosni vlasnici NS tabli.
Zanimljivo je kako svi imaju misljenje kako se kruzni tok koristi, a niko, ama bas niko se ne referencira na neki dokument koji potvrdjuje tvrdnju. Ko mi nadje u vazecim pravilima saobracaja da je zabranjeno po defaultu ici do psolednjeg izlaza desnom trakom dam mu 100e.
Ono sto nije zabranjeno je dozvoljeno.Jaa to ne radim ali nije zabranjeno ako nema signalizacije koja kaze suprotno.
Ima ispravki tj. prestrojavanja u toku, pogledaj video, ivicnjaci imaju prekide...a to prestrojavanje samo na odr. mestu i odlucivanje pre ulaska u kruzni tok ce stvoriti vece guzve nego sto je sad ili da stave "obican" kruzni tok
Ovaj kružni tok je mnogo lakši za vožnju i idealan je za one koji pojma nemaju jer ne dozvoljava brljanje izmedju traka,prestrojavanje i seču drugih gde ti padne na pamet.Jedino je nezgodno što pre ulaska tačno moraš znati gde ideš pa shodno tome biraš hoćeš li u levu ili u desnu traku jer ispravke u samom toku nema.Pa ko ne poznaje grad….meni to ponekad bude problem u Madjarskoj…
Novi Sad je rešio sve socijalne i zdravstvene probleme, asfaltirao je sve ulice pa se sada razbacuje sa 300 miliona za raskrsnicu. Sram vas bilo bitange jedne.
U Ljubljani ima gomila ovakvih raskrsnica, malo mi je bilo u početku konfuzno da se naviknem, jer nisam kod nas imao priliku da vidim, ali je odlično za kontrolu toka. Naime, nije moguće da se svi natakare u skroz desnu traku i da kruže, već se iz skroz desne može samo u naredna dva isključenja, ponegde i isključivo u prvo. Ako, neka se prihvataju savremeni trendovi. A većina komentara pominje Bosance vidim, samo ne kapiram šta su vam sad pa oni skrivili i kakve to veze ima sa raskrsnicom... Lepo na izbore 2026/2027 ako nešto smeta pa menjajte.
Prolazila tuda u tim periodima, a i zivela, dobrih 10 godina, ako ne i vise. Moje misljenje je imamo prece stvari u koje treba novac da se ulozi, i da stvari treba sistemski resavati, po prioritetima, a poenta je da ova vlast ne zna da odredi pripritete.
No, sretan Vam bio kruzni tok!
Ali ovaj predlog za Liman nema kretanje kao na ovim prikazima. Ovde kada skreće te levo ulazite unutrašnja traku a izlazite u spoljašnju bez da sečete nekome put. U crtežu raskrsnice na Limanu kada se iz Fruškogorske skreće levo ulazi se u unutrašnju traku i sečete put ovim što idu od Metkatora desnom trakom, a da bi se izašlo u spoljašnju traku opet mora da se preseče put onima koji idu bulevarom od keja levom trakom. Nešto tu ne štima.
Bilo bi lepo da ima bar na bulevarima zeleni talas onda bi se sigurno smanjile guzve ovako taman krenes na zeleno ono opet na 200m crveno i tako se stvaraju guzve.jos stavili da moze pesak da upali kao da ubrzaju saobracaj a ustvari ga dovedu u haos.kad vec spominjete preko u becu ima semafor na sto metara ali nema ovakvih probelma.ali kod nas bitno da se uzme 150.000e za semafor a da se uskladi to nista.
Sta ce “turbo-(folk)” raskrsnica na najsavrsenije resenoj radkrsnici u gradu koja je skoro radjena i bez guzve?!
Zanima me kako ce se resiti pesaci u “turbo-toku”..?
"....semafori su tu zbog pešaka i minimalno usporavaju saobraćaj"
O cemu pricas... pa u NS na svakih 100m bulevara po jedan semafor. Od Mosta Slobode do Z. stanice treba mi u bilo koje doba dana 3 dana jahanja..krenes semafor, krenes semafor. Cara Dusana ima 48 semafora sigurno.
Povika na vozace kako su lenji i hoce da se parkiraju u ulaz, a isto tako pesaci hoce da predju bulevar na svakih 20m. I onda, iako ima 27 semafora, pretracavaju bulevare kao gazele (podzemni prolaz, kod Futoske pijace, kod Limanske pijace i sl.).
Ovakve kruzne tokove su trebali da postave na novim bulevarima, oni "obicni" na manje frekventnim ulicama. Koliko je samo npr kruzni tok kod Institua u Kamenici resio problem i svakodnevnih cukanja i guzvi pre podne.
E da, i za kruzni tok... ko je smislio da pesacki budu odmah na izlasku iz kruznog toka je genije. Stanes da propustis pesaka i blokira se iza tebe ceo kruzni tok, umesto da je pesacki 50m nize.
Ово ће бити циркус знајући наше возаче. Не дај боже да мораш да размишљаш унапред пре раскрснице где ћеш да скренеш. Све је више будала који из трака за право скрећу лево. А овде ако промаше улаз у кружни има да јашу ова острва.
"Pa na ovaj nacin se koristi vecina kr tokova u NS"
Mala ispravka. Na ovaj nacin bi TREBALO da se koristi vecina kruznih tokova u Novom Sadu.
Problem su vozaci koji spoljnom trakom obilaze ceo krug. Kao i oni sto se bez gledanja iskljucuju. Ovaj turbo te samo primorava da izadjes na prvom ili drugom izlazu, ako si u spoljnoj traci. Ne verujem da ce se znacajno ubrzati protok, ali ce se skoro ukinuti mogucnost nesrece u samom kruznom toku, jer vozila ne presecaju jedni drugima put pri izlazu.
Potpuno podrzavam, video sam par takvih u Sloveniji pre 5-6 godina.
Kod nas je najveci problem sto idioti od vozaca ispravljaju kruzne tokove.
Pre negde onaj na bul evrope kod lidla, u 3 ujutro, pravo kroz cvece.
Na zrenjaninskom putu takodje.
Ovaj kod lidla, vozac BMW-a, na zrenjaninskom ne znam
Kad iskusni Galensovci i ostali iskusni vozaci iz Zmijanja,Mrkonjica,Banje luke,Laktasa i ostalijeh mjesta koji uljegose ovdjena udju u tok i počmu kružit,a ne umiju baš izići,eto nama jebade od zagušenja saobraćaja.Ovi će kružiti dok im benzina ne ponestane,a onda problemi sa gorivom,pa onda ... odustajte od projekta
"Balkanski špijun 05.10.2022 • 13:01
A gde je primer kako se radi "polukružno" na ovakvom toku ? (vraćanje u pravac iz kog se došlo)
Na prvom video vidim da postoje isprekidane linije pa se može (valjda) prestrojiti ulevo, (unutrašnji tok) onda se može vratiti na početak
Sale, nece biti problem vozaci iz Srema, vec bosanci, sta oni znaju sta je turbo kruzni tok. Oni samo golfa "cvaju" o ojkace, a propisi njih ne zamimaju, bolje receno ne znaju.
Ok, TURBO je mozda malo jaka rec, nzn kako je ovo brze od standardnog. Kruzni tok je dobra ideja na mestima srednje do umerenog saobracaja. Visokofrekventan saobracaj se ne resava kruznim tokovima vec klasicnim raskrsnicama i zaobilaznicama ako je moguce. Generalno nisam ljubitelj kruznih tokova po gradu
@Bravo za pronalazak, koji tačno srpski zakoni moraju da se prilagode? Koje je tu novo pravilo koje ne važi kod običnog kružnog toka? Ili samo pišeš napamet?
Gde ti zivis osobo?
Tamo bude takav cep da se proteze od SPENSa do bul Oslobodjenja kolona
Pa u kontra smeru, ko sa bul cara Lazara ide desno u Fruskogorsku bude cep jer sme desno kod Tehnoloskog parka
Ulivanje iz Fruskogorske na bulevar ume da bude poduze
Guzve nema mozda povremeno i nocu
Nisu sposobni da rese horizontalnom signalizacijom silaz sa mosta Srobode, a ne da se hvataju ovakvog projekta. Malo je sitnih popravki potrebno u gradskoj regulaciji saobracaja, da bi se on ucinio efikasnijim. Jedino sto za to su potrebni znalci a ne amateri.
Dva dana ne možeš ni da udjes ni da izadjes na pravac b. palanka, haos čitav napravljen, ni stajalište za autobus ne možeš da nađeš kako su se samo "provrednilli", ne dao bog takvih strucnjaka
Svaka druga raskrnica je prometnija od ove, totalno nepotrebno, semafori su tu zbog pešaka i minimalno usporavaju saobraćaj. Po ovom projektu pešaci će još kilometar dole kod Meratora da predju put, a kako koristimo kruzni tok to je za analizu, svi idu u desnu traku i skreću bez migavca, a leva zvrji prazna.
Apsolutno nepotreban kruzni tok. Tamo nikad nije bas tolika guzva a poenta citave price je da neko fino para uzme, to smo do sad iz iskustva naucili. A na drugu stranu to sto imamo vece prioritete od nekog tamo kruznog toga, ili pak nacionalnog stadiona. Svaki dan neka nova glupost od glupe vlasti.
Dobra je stvar sto ce sremci, oni koji su uspesno savladali lakat krivinu, izbegavati ovaj deo grada, pa ce biti manje saobracaja, a samim tim i manje guzve...
Поједини суграђани знају да пљују сваки пројекат, укључујући и изградњу брзе раскрснице, али још увек не знају да возе у раскрсници са кружним током саобраћаја.
Ovakva postavka raskrsnice primorava vozače da se pridržavaju opšteprihvaćenih normi u ponašanju u kružnom toku.
Pomoći će svima. Jedino što takav oblik nije u skladu sa srpskim nebuloznim zakonima koji će morati da se prilagode.
Pa na ovaj nacin se koristi vecina kr tokova u NS, narocito ovi koji imaju 2 ulazne i 2 izlazne trake.
Jedini je problem vozacima kada imaju 2 ili vise ulaznih a jedna Izlazna, kao npr onaj novi kr tok u sa naselja ka veterniku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Šta je "turbo" kružni tok koji će se graditi u Novom Sadu: Evo kako se vozila u njemu kreću
Autor: 021.rs
Novi Sad
•05.10.2022.
•12:39
Komentari 101
G pen
Ghnb
Aleksa
Markos
Mio Ns
olja
Milojko NS
Plus si u obavezi da stanes u kružnom toku ako ti nailazi koje se uključuje na kružni.
Zivkovic
Pokojni Toza
Svaki da je saobraćajka na kružnom toku a ja samo gledam kako da izvučem živu glavu kada ulazim u kružni.
Ova Turbo varijanta će biti veoma interesantna!
Milovan
Miloš
Pera
VB
Нс бој
@cobi
Ona meri pređení put, tj. Razdaljinu koju svetlost pređe za godinu dana.
Zoran
Nebojša
Nastavnik
Cobi
Petar Golemi
Ja
Stevan
Kać
Djordje
Stohadin
Blokada saobraćaja totalna.
Ja
Milan
Ружнопаче
Ime i pre zime
Na ovim "simulacijama" koriscenja "turbo" toka sa 10 vozila nema problema, problem nastaje kad imate "ne-turbo" kruzni tok na bul. Evrope koji treba da primi kamione iz ind. zone a koji je premali za tako nesto. "Turbo" ne resava problem sam po sebi, potrebno je edukovati vozace!
Nekada se problem resavao edukacijom, danas pravimo "turbo" kruzne tokove da i oni koji nisu bas "za volan" mogu da se igraju voznje i saobracaja. Fascinantno! Dakle nisi bas osposobljen vozac, ali evo mi cemo pretumbati komplet infrastrukturu u gradu da i ti mozes da se vozis. Polaganje za vozacku dozvolu je 100+ hiljada dinara, ne naucimo te nista ali to ce grad vec da ti sredi, bitno je da imas volju da vozis...
Milivoje
Oliver
Milivoje
Milivoje
MZ Ostrvo&Ivo Andrić
Svi koji ovuda prolaze ujutro i popodne, znaju kakve su tada nesnosne gužve.
Milojko
Aleksej
Ajde ajde, 100 evra na sunce!
Komšinica
Apsurd
Maja
Mica
Bananamen
Komšije
Aleksej
Marko021
Tratinčica
Vaske
vs
Bananamen
Ono sto nije zabranjeno je dozvoljeno.Jaa to ne radim ali nije zabranjeno ako nema signalizacije koja kaze suprotno.
@Maja
Vandrokaš
STANKO JOVIĆ
@Комша
Probaće jednom da zajašu, pa će ih pri 50km/h to jako zaboleti i posle više nikad neće, naprasno će se setiti da koriste mozak i oči pre raskrsnice :)
neko
Maja
xxxxxxxxxxxxxx
Banderaš
Zbogom pameti
Hejho
Detelinarac
Majstor
mjari
No, sretan Vam bio kruzni tok!
/
/
npr. iz desne spoljasnje trake nema napred vec samo izlazak na prvi izlaz
V
Djomla
Ja
Zanima me kako ce se resiti pesaci u “turbo-toku”..?
fr
O cemu pricas... pa u NS na svakih 100m bulevara po jedan semafor. Od Mosta Slobode do Z. stanice treba mi u bilo koje doba dana 3 dana jahanja..krenes semafor, krenes semafor. Cara Dusana ima 48 semafora sigurno.
Povika na vozace kako su lenji i hoce da se parkiraju u ulaz, a isto tako pesaci hoce da predju bulevar na svakih 20m. I onda, iako ima 27 semafora, pretracavaju bulevare kao gazele (podzemni prolaz, kod Futoske pijace, kod Limanske pijace i sl.).
Ovakve kruzne tokove su trebali da postave na novim bulevarima, oni "obicni" na manje frekventnim ulicama. Koliko je samo npr kruzni tok kod Institua u Kamenici resio problem i svakodnevnih cukanja i guzvi pre podne.
E da, i za kruzni tok... ko je smislio da pesacki budu odmah na izlasku iz kruznog toka je genije. Stanes da propustis pesaka i blokira se iza tebe ceo kruzni tok, umesto da je pesacki 50m nize.
ozbiljno
Slobodan
Комша
Nimbus
Mala ispravka. Na ovaj nacin bi TREBALO da se koristi vecina kruznih tokova u Novom Sadu.
Problem su vozaci koji spoljnom trakom obilaze ceo krug. Kao i oni sto se bez gledanja iskljucuju. Ovaj turbo te samo primorava da izadjes na prvom ili drugom izlazu, ako si u spoljnoj traci. Ne verujem da ce se znacajno ubrzati protok, ali ce se skoro ukinuti mogucnost nesrece u samom kruznom toku, jer vozila ne presecaju jedni drugima put pri izlazu.
Potpuno podrzavam, video sam par takvih u Sloveniji pre 5-6 godina.
Ns
Pre negde onaj na bul evrope kod lidla, u 3 ujutro, pravo kroz cvece.
Na zrenjaninskom putu takodje.
Ovaj kod lidla, vozac BMW-a, na zrenjaninskom ne znam
joj
Ajme Nama
A gde je primer kako se radi "polukružno" na ovakvom toku ? (vraćanje u pravac iz kog se došlo)
Na prvom video vidim da postoje isprekidane linije pa se može (valjda) prestrojiti ulevo, (unutrašnji tok) onda se može vratiti na početak
Odlično
Miki
kuzo
/
pajo patak
9
OL doć i Medo na otvaranje? Isti je ka i u Sokocu samo
fali natps đe je Bosanski Novi.
NS boy
Boris
MisterStruka
Ns
Jogi Letač
@mjari
Tamo bude takav cep da se proteze od SPENSa do bul Oslobodjenja kolona
Pa u kontra smeru, ko sa bul cara Lazara ide desno u Fruskogorsku bude cep jer sme desno kod Tehnoloskog parka
Ulivanje iz Fruskogorske na bulevar ume da bude poduze
Guzve nema mozda povremeno i nocu
Moma
Oj
Joca
Ivan
Haha
mjari
Superiška
Roundabout for dummies :).
sale
Balkanski špijun
krhotine i geleri br
hemodroid
Mile
Vladimir
Лиманац
Bravo za pronalazak
Pomoći će svima. Jedino što takav oblik nije u skladu sa srpskim nebuloznim zakonima koji će morati da se prilagode.
Ns
Jedini je problem vozacima kada imaju 2 ili vise ulaznih a jedna Izlazna, kao npr onaj novi kr tok u sa naselja ka veterniku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H